Power of Money
From a simple act of trade to today’s global economy, the meaning of money and what we value changes as civilization evolves.
In a society filled with human innovation, one invention stands out above them all: money. From a simple act of trade to today’s global economy, the meaning of money and what we value changes as civilization evolves. If modern money is a reflection of who we are, what does it say about us? Host Jason Silva takes us on a tour of commerce throughout history to find out.