Ghost Bride
The spirit of a deceased bride is haunting her husband's fiancée because she can't bear the thought of him loving anyone else. The haunting causes the bride-to-be to assume her fiancé is still in love with his late wife, who was killed in a car crash. To make amends between the bride-to-be and fiancé, Melinda straightens out any doubts.
The spirit of a deceased bride is haunting her husband's fiancée because she cannot bear the thought of him loving anyone else. The haunting causes the bride-to-be to assume that her fiancé is still in love with his late wife, who was killed in a car crash on the way to their wedding reception. In an effort to make amends between the bride and her fiancé, Melinda tries to straighten out any doubts that the young bride has while giving closure to the spirit bride so she can cross over.