Most Likely To
When the Wildcats are benched from rehearsal for a week, tensions rise to the surface during Career Day. Ricky and Nini are feeling out of sync while E.J. and Gina grow closer. Mr. Mazzara helps Miss Jenn with an audition. Big Red questions if Ashlyn understands his dreams. Kourtney isn’t sure what to believe about Howie. Ricky makes a confession to Nini which leads them to make a decision about their relationship. What does the future hold for the Wildcats?