The Way of the Gun
When a mysterious woman finds her way into the Vault, the team struggles to understand who she is and with whom her allegiances lie. Meanwhile, Alex must come to terms with her complicated feelings when she finds herself in a tight spot. Can Team Witness handle what might be revealed?