Mouth of the Wolf
The newly minted public prosecutor, Anna Colace, prepares a revolutionary strategy to challenge the ‘Ndrangheta. Lea Garofalo and her daughter Denise reconnect with their husband and father, Carlo Cosco, hoping to reconcile and put an end to their years of living on the run.