Cleve joins a group attempting to overturn California's discriminatory proposition banning gay marriage, which makes its way to the Supreme Court. Ken finds salvation by joining an inclusive church and becoming a minister. Cleve, Ken, and Roma come together at Roma's wedding to Diane, and are struck by the victory they helped achieve.