Past Due
Brandon gets a new opportunity. Kevin and Maisha form an unlikely friendship. Emmett takes on more responsibility at work. Cruz deals with blowback from Ronnie’s confession. Ronnie receives some shocking news. Toussaint gets a lead on her case.