For Better or For Worse
After confronting Brody, Sarah decides she doesn't want him to be a part of her life; Olivia struggles with a new addition to the family.
After Sarah confronts Brody about his being her father, she decides she no longer wants him to be a part of her life or Nora's, but Nora just can't seem to let him go; Olivia struggles with the new addition of baby Daniel to the family.