Undead and Unluck
Fuko Izumo, a girl with the ability of "Unluck", brings misfortune to those that touch her. An "Undead" with an immortal body that can never die suddenly appears before her as Fuko is attempting to commit suicide and rejoices that he has finally met someone with the ability to grant him a true death. He abducts Fuko and looks for the conditions to unleash the greatest stroke of unluck when hunters from the Anti-Unidentified Phenomena Control Organization AKA “Union” come after them!