New York's Finest
Trapped face-to-face with the Punisher, Daredevil wrestles with the morality of vigilante justice. Meanwhile Foggy and Karen work to save the firm.
Daredevil wakes up as the Punisher's captive, and pleads with him to stop killing, feeling that there is goodness within anyone, and that no criminal is beyond redemption. The Punisher insists that what he does is necessary, that by murdering criminals he stops them from doing wrong ever again, while Daredevil merely delays the inevitable by injuring them. Their debate culminates in Punisher bringing out Grotto. Punisher offers Daredevil a choice that leaves him in a moral dilemma.