No Dancing for You My Sweet
The transplant worked, and Rose can finally go home. Only Marion did not expect her to return as a tyrant. Not thriving at home, Marion sees Louis again, her only escape from reality, and Stéphane’s work routine is no better. Pascal, who has been quiet about everything, now seems to need to talk about what his family is going through. Seeing how tired her sister is, Claire offers to take her nieces for two days, but the weekend may take an unexpected turn.
The transplant worked, and Rose can finally go home. Only Marion did not expect her to return as a tyrant. Not thriving at home, Marion sees Louis again, her only escape from reality, and Stéphane’s work routine is no better. Pascal, who has been quiet about everything, now seems to need to talk about what his family is going through. Vincent runs into Alice at the airport and realizes he likes her more than he thought. Seeing how tired Marion is, Claire suggests she take her nieces for the weekend. Despite Rose's prescriptions, her mother's remarks, and her brother's silliness, Claire stays strong, but the weekend may well take an unexpected turn.