No Matter the Cost
As Conrad battles a group of overly aggressive attending physicians on behalf of a patient with a mysterious chronic ailment, he also must face off against his father who has shown up at the hospital unannounced. When Mina goes out of her way to help a young man from her neighborhood who almost mugged her, Nic offers her assistance and discovers a secret that Mina has been keeping behind closed doors. While away from the hospital, Nic enlists the help of Devon to keep an eye on Lily, which leads him to an incredible find that has him questioning Dr. Lane’s motives. Also, Renata’s plans to poach a renowned surgeon from another hospital hit a standstill when Bell decides he doesn’t agree with him.