Night Driver
Eliseo is blackmailed into being the late-night driver for Chiara, the daughter of a menacing tenant. After kicking out Chiara’s friends, an annoyed Chiara plants a surprise kiss on him while her friends take a picture. But when Eliseo sees an opportunity to turn the tables on the blackmailer, he jumps at it wholeheartedly in a desperate attempt to line up more opposition against the project.
Chiara, the daughter of Renato Di Lella, the intimidating labor unionist from the ninth floor, is dancing on the rooftop with friends. Eliseo kicks them out and, in revenge, Chiara kisses him while one of her friends takes a picture. Chiara threatens to show the photo to her father if Eliseo doesn’t agree to be their driver for the night, so Eliseo has no choice but to accept and drive the girls and Ramiro, Chiara’s boyfriend, to a bar and then to a party. Meanwhile, Eliseo notices Chiara kiss her friend Lala behind Ramiro’s back. When they arrive at the party, Chiara erases the picture and Eliseo manages to get invited in. There, Eliseo finds a way to give Ramiro a series of shots until he falls asleep, and Chiara takes the opportunity to make out with her friend without noticing that Eliseo is taking pictures of her. When the party is over, Eliseo shows Chiara the pictures and tells her not to mess with him and to convince her father to vote against the pool project. Chiara agrees, but when Eliseo is feeling victorious, he receives a message from the girl with the same picture of them kissing.