Duress
An unstable visitor crashes Daniel's intimate birthday celebration; Conrad and Victoria use Charlotte as a pawn in their bitter divorce battle; Emily's plan starts to unravel.
A party crasher causes havoc at Daniel’s small birthday gathering; Conrad and Victoria use Charlotte as they delve deeper into their less-than-amicable divorce; Emily’s overarching scheme hits another snag.