I'll Fly Away
He lies for Carrie. He lies for Roya. And he’s still lying to Jessica. Brody’s heading for a serious meltdown as he struggles to keep complicated alliances clear. Against Quinn’s orders, Carrie stages a risky intervention to keep Brody in line, forcing both of them to confront their mixed emotions.
He lies for Carrie. He lies for Roya. And he’s still lying to Jessica. Brody’s heading for a serious meltdown as he struggles to keep complicated alliances clear. Against Quinn’s orders, Carrie stages a risky intervention to keep Brody in line, forcing both of them to confront their mixed emotions. And as Dana turns to an unlikely source for comfort, her father comes face to face with his deadly past.