Brave Heart
The battle between Toman and Tenjiku seesaws back and forth, but one by one, Toman's toughest fighters are no longer able to carry on. Yet Takemichi keeps getting back up no matter how many times Kakucho beats him down. Kisaki then steps in trying to end things, but Takemichi does not flinch.