Fatherland
Sam’s decision to join the East German police creates tensions with his family. Sam’s friend Raiko promises him protection if things start taking a turn to the right, while his bunkmate Henry is looking for a way to free himself from his overbearing family. Everything comes to a head on the night of November 9th, and when the wall finally crumbles, everyone is left staring into the abyss.