Eye for an Eye
Fiona and Jesse take a surveillance job for a powerful pharmaceuticals magnate, but there's more to his company than meets the eye. Michael and Sam interrogate a bomb-maker involved in the cover-up of Max's murder.
Fiona and Jesse take a surveillance job for a powerful pharmaceuticals magnate, but there's more to his company than meets the eye. Michael and Sam interrogate a bomb-maker involved in the cover-up of Max's murder. Guest Star: James Frain.