Down to Clown
Owen has a breakthrough in therapy. Grace reaches out to a co-worker, but regrets when Judd offers more than she was planning. Also, a clown has an emergency at a young boy’s birthday party and Tommy, T.K. and Nancy race to help a survivalist who has a painful encounter with a reptile.