Panic
A series of ransomware threats leads to an overabundance of emergencies for the 118, including a medivac helicopter crash at a hospital and an air-traffic control tower system failure. Athena must revisit her traumatic attack when the case of the realtor serial rapist goes to trial. Eddie suffers a health scare and Maddie’s postpartum depression worsens.