A new surgical innovation contest begins.
April is in charge of the new Grey Sloan Surgical Innovation Contest, and the doctors are eager to start their projects. Meanwhile, Catherine’s old friend has a shocking idea for Catherine and Jackson, and Meredith treats a returning patient who inspires her project.