Pathfinder
A Viking boy, the only survivor of a shipwreck, is adopted by Native Americans, but when another Viking party invades years later, the youth fights to defend his new people.
In an untamed, primordial America, 500 years before Columbus will reach its shores, unfolds an epic battle between love and hate that will change one man's destiny and the future of a nation: Pathfinder. This action-adventure saga recreates one of the most riveting, yet never-before-seen, eras in human history – when Viking "dragon" ships from the mysterious Norse lands arrived out of nowhere to invade a pristine North America. Inspired by historical findings, yet forged with the magic and style of a modern graphic novel, Pathfinder comes to life in a cinematic experience filled with intense and primal action.