When Lois' aunt dies and leaves her mansion to the Griffins, Peter is eager to move in and start living large. But when he gets carried away at an auction and bids ten million dollars on a piece of art, he's forced to trade in his new home. When Peter discovers the mansion was a whorehouse and isn't worth a dime, he must pull a fast one to save the day.