Daddy Issues
Gloria's former flame looks uncannily like Manny, and Phil agonizes about getting Claire the perfect gift for their anniversary.
When Gloria’s ex-boyfriend Jorge (guest star Gabriel Iglesias) stops by for a visit, his striking resemblance to Manny makes Jay question if he might be Manny’s real dad; Phil agonizes over getting the perfect anniversary gift for Claire; Cam and Mitch are out of their depth when Lily gets into a fight at school over bras.