PORTRAITS DE VOYAGE : SYRIE - LES KASHASHS
The Kashash are pigeon fanciers with a bad reputation. They work on the rooftops of Damascus and are said to have an aggressive nature and have a reputation as being thieves and liars. One of them tells us about his passion.