Last Call
When a bar owner's body is found in the East River, the investigation takes Castle and Beckett through the forgotten tunnels and passageways of turn-of-the-century New York.
When a bar owner's body is found in the East River, the investigation takes Castle and Beckett through the forgotten tunnels and passageways of turn-of-the-century New York; Castle considers buying a bar.