The Curse of the Ninth
Melinda is called to help Brandon, who’s being terrorized by his father’s ghost. She discovers that Brandon’s father has a ghost of his own, Jared, Brandon’s now-deceased bandmate. Jared was jealous of Brandon’s talent, and Melinda must find a way to quiet his fury so that Brandon can return to music.