Dog-Whistle Politics
Eager to get answers, Jake unexpectedly crosses paths with someone he thought he'd never see again.
Eager to get answers, Jake unexpectedly crosses paths with someone he thought he'd never see again. Meanwhile, Huck and Quinn recruit a familiar face to help smooth over the media storm surrounding Olivia, and Fitz quickly finds out the true cost of mercy when he discovers not everyone fully supports his actions.