Premonition
Daigo is threatened by the villagers after causing an uproar. Just when he is out deer-hunting, Mashiro goes missing. He drowns deeper into his suspicions and investigation, causing Yuki to worry. He visits Nakamura, the coroner, and learns something startling involving kuru disease.
Daigo is threatened by the villagers after causing an uproar. Just when he is out deer-hunting with Keisuke, Mashiro goes missing. Daigo drowns deeper into his suspicions and investigation, causing Yuki to worry. He visits Nakamura, the coroner, and learns that Kano once took Gin Goto to the hospital for exhibiting symptoms similar to those of kuru disease.