A family reunion brings up painful memories of Michael's childhood.
A family reunion brings up painful memories of Michael's childhood; Mahone tracks an injured Coyote to lead him to the getaway plane; C-Note gets a taste of some bad medicine; and Bellick and Kellerman get the third degree from the women in their lives.