The Trap
Lucy reminds Sasha that he has to ruin Penny's performance, but he hesitates because of his genuine friendship with Penny.
The crowdfunding campaign for Pete goes very well. Lucy reminds Sasha that he works for her and has to ruin Penny's performance, but Sasha hesitates because of his genuine friendship with Penny and her friends. To finally leave the past behind, Bakia asks Mitch to write a song for her. Cami wants to start over with Tom and Penny finally makes up with Sebastian, leaving Sasha out of the picture.