Scarlet Witch
Wanda Maximoff traverses the highest highs and lowest lows. Elizabeth Olsen, the producers of "WandaVision" and many others who have had a hand in the Scarlet Witch’s story speak to how the character has persevered through it all. Alongside a courageous superfan and actors like Kathryn Hahn and Kat Dennings, this episode of "MPower" represents the power of a woman working on her own terms.