When the Sun Sets
Regnejee the Wings of Sunset tries to help Curte of the Fair Skies escape. Meanwhile, Taren the Guarded senses that the downfall of Lithia is near and hands Shalk the Sound Slicer a certain scrap of paper. Elsewhere, Yuno the Distant Talon finally gets her chance at revenge.