Reddick has made it clear that he’s going to the Deputy Commissioner with the real story behind Skinner’s death, and offers Holder a chance to come clean now and cut a deal.
Reddick has made it clear that he’s going to the Deputy Commissioner with the real story behind Skinner’s death, and offers Holder a chance to come clean now and cut a deal. Holder knows he has to choose between remaining loyal to Sarah or being there for Caroline and his child. Sarah, too, feels the pull of her conscience, and the constant strain affects her work. Reddick’s gamble seems to be working as Sarah and Holder begin to turn on each other, but will their long history and all that they’ve been through be enough to hold them together?