Fool Me Once…
The mysterious circumstances surrounding an Arctic explorer's death take Castle and Beckett to the halls of the CIA; Castle thinks the killer may be fooling the investigators.
When an Arctic explorer is killed during a polar expedition, the mysterious circumstances of his death take Castle and Beckett from the penthouses of Park Avenue to the halls of the CIA. But Castle’s delight at the case’s many twists and turns soon turns to frustration as he realizes that their elusive killer might just be fooling them all.