Reality Bites Back
In the ’90s, fantasy and reality merge as new worlds are created where wars are fought like video games and dinosaurs come back to life.
As ’90s technology advances, the boundaries between fantasy and reality have blurred, in a world where wars are fought like video games and video games like wars, and nobody seems to know the difference. But when Hollywood harnesses godlike powers of creation, building new worlds and spawning new beasts, reality will never be the same again.