Reckoning
The hunt for the pornographer leads to an alarming revelation, and Holder seeks someone to blame. Meanwhile, Twitch and Lyric find their dream home.
With Pastor Mike cleared of the murders, Sarah and Holder focus their efforts on Joe Mills, who has reappeared. Meanwhile, Sarah waits for the state to determine whether or not Adrian Seward is mentally stable enough to be a credible witness. As the only eyewitness to his mother’s murder, he may hold his father’s freedom in his hands.