Remember Me
A woman from Cooper's past visits the practice; a pregnant woman experiences severe memory loss after a car accident; Violet and Sheldon argue.
Cooper receives the surprise of his life when a woman from his past arrives at the practice; Addison consults her patient, Jodi, who is eight and a half months pregnant and suffering from severe memory loss after a traumatic car accident; Sheldon and Violet clash when their patient, Jodi's husband, Zach, considers leaving his wife and taking the baby with him.