Get Up, Stand Up
On the day of April’s wedding, the doctors are all preoccupied with their own drama. Meredith and Cristina continue to argue about their research and careers and Bailey comes clean to Ben about her feelings.
On the day of April’s wedding, the Grey Sloan Memorial doctors are all preoccupied with their own drama. Meredith and Cristina continue to argue about their research and careers, Bailey comes clean to Ben about her feelings regarding him moving back to Seattle, and Shane puts himself in a risky situation. Meanwhile, Derek gets a phone call that will change his life, on the winter finale of “Grey’s Anatomy.”