Grant: For the People
Olivia and the team rally when Quinn finds herself in a tragic situation; Cyrus turns to Olivia when an announcement affects Fitz's presidency.
When Quinn finds herself in a tragic and compromising position, Olivia and the team rush to her side; a reluctant Cyrus must turn to Olivia when Billy Chambers makes an announcement that shakes Fitz's presidency to its core.