She's Killing Me
A group of Syrian doctors arrive at Grey Sloan Memorial Hospital for a crash course in basic surgical skills; April decides to come clean to Matthew about her virginity; and multiple pre-op patients develop infections.
Upon receiving some unsettling news, Meredith and Derek take preventative steps for their children’s future; a group of Syrian doctors arrive at Grey Sloan Memorial Hospital for a crash course in basic surgical skills that they plan to apply in the field; and April decides to come clean to Matthew regarding the truth about her virginity. Meanwhile, multiple pre-op patients develop infections, causing one doctor to wonder if she is at fault.