Just Friends?
Penny struggles with several crises; she’s confused about her feelings for Rob and Seb, she’s on the outs with Camilla, and she clashes with her new rival, Martha, at school.
Penny struggles with several crises; she’s confused about her feelings for Rob and Seb, she’s on the outs with Camilla, and she clashes with her new rival, Martha, at school. Penny tries to pour her heart out to Seb, but in his pride, he breaks up with her instead. She finds support from Rob and reconciles with Camilla. Sasha, thanks to Penny’s intervention, goes to the orphanage to convince Vicky to come back to M.A.R.S.