Under Control
The wedding ends on a high note after Cali de-escalates a clash between the bride and her father; Malena, Andy and Cali are on a high note after another successful event, but a plumbing emergency forces them to change offices in a hurry. Later, Malena finds out that she will be competing against Marcos for a potential project. Also, Cali receives some bad news from her husband.
The wedding finishes on a high note after Cali manages to orchestrate a coming together between the bride and the father of the bride. Malena hooks up with Iván. Malena, Cali and Andy are riding high after another successful event, but a plumbing emergency forces the agency to move their operations to an art gallery. As Andy and Malena work on a potential project for an NGO, Cali meets with her husband, who has arrived with bad news: he’s lost a piece of land they own and needs its paperwork, leaving Cali disappointed and embarrassed. Ray, meanwhile, arrives at the agency just as they are making an offer for a project where they'll be in competition against Marcos. Andy reveals to Malena that he has a daughter. Lastly, at the end of a workday, Malena stumbles upon a mystery surrounding a pregnancy test.