The Game Plan
Professor Na, a so-called "honeybee," introduces Cha Moosik to a new financier, Jung Sukwoo. Sukwoo, originally suspicious of Moosik, eventually lets his guard down and squanders his money. Meanwhile, Kim Sojung, who works at Moosik's hotel, encounters Philip.