Spies Like Us
Olivia and Huck must determine who has threatened to leak highly classified CIA information, pertaining to Huck and his former spy group, to the public. David and Abby continue to probe into the Cytron conspiracy.
James has a story about Hollis published on the front page of a Washington paper, which angers Cyrus. Cyrus tries to convince James not to publish articles about Hollis. Information about Huck's group of spies is close to being leaked to the public. If the information comes out, Huck and his old group are in danger of being exterminated by the government. Huck and Olivia strain to find out who may leak the information. Huck must call in all of his old spy colleagues. Harrison can tell something is wrong in Olivia's affairs, so he asks to help, but gets a harder job than he expected. Abby and David hit an obstacle in their relationship.