Good Crazy
When Lily and Marshall have a baby shower, Marshall starts to panic after realizing the baby is coming soon.
When Lily and Marshall have a baby shower, Marshall starts to panic after realizing the baby is coming soon. Meanwhile, Ted and Robin come to terms with their relationship and Barney takes Marshall on a road trip.