South of the Border Part Dos
Part Dos -- At the end of the first half of Earl and Randy's adventure to bring Catalina back to America, gunmen had kidnapped Earl. While Earl befriends Diego, the fashion challenged criminal who takes him hostage, Randy encounters a married couple that use him to fill a void in their life.
Part Dos -- At the end of the first half of Earl and Randy's adventure to bring Catalina back to America, gunmen had kidnapped Earl. While Earl befriends Diego, the fashion challenged criminal who takes him hostage, Randy encounters a married couple that use him to fill a void in their life. Despite whatever hurdles they encounter, nothing can keep Earl from scratching Catalina off his list or Randy from getting the love of his life back. Meanwhile, Darnell finds it difficult to cope with Joy's new happy attitude as their neighbors become more and more invasive.