Take It or Leave It
Tired of sitting on the sidelines, Star seizes an opportunity to stand out. Meanwhile, Maurice is presented with a task to help redeem himself.
Tired of sitting on the sidelines, Star seizes an opportunity to stand out. Meanwhile, Maurice is presented with a task to help redeem himself, but is faced with an ultimatum that may cause even more drama for the Midtown Sound artists. Then, Andy and Angel clash with Jahil, and Cotton is put in a tough situation to help someone she loves.