Take the Lead
The chief makes a decision that shocks everyone at Seattle Grace; Owen and Cristina attempt to find normalcy; April struggles in her new role; the 5th-year residents receive their first solo surgery assignments.
The Chief makes a career-changing decision that shocks Seattle Grace Hospital; Cristina and Owen try to find normalcy in their relationship; April continues to struggle in her new role; and the 5th year residents are given their first solo surgeries, only to find out that even the most routine procedures aren't always easy.