Frankie is a parking lot attendant in Northern Ireland who always has his eye on the future. He works at the spectacular Giant’s Causeway in County Antrim, one of Ireland’s natural wonders. However, his friend and colleague Cathy and her husband Paul are in trouble, but as Frankie always says, something will turn up.